توافق میان کاربر و سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری

پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری شامل صفحات اینترنتی متعددی است که توسط سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری اداره می‌شود.

پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری در خدمت شماست مشروط بر این ‌که شما قواعد، شرایط و تذکرات یادشده در این‌ جا را بدون حک و اصلاح بپذیرید. استفاده شما از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری شامل موافقت شما با تمامی این قواعد، شرایط و تذکرات است.

اصلاح شرایط استفاده

سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری حق تغییر قواعد، شرایط و تذکراتی که طبق آن‌ها پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری خدمت‌رسانی می‌کند را محفوظ می‌دارد؛ تغییراتی که شامل مسئولیت‌های مرتبط با استفاده پایگاه‌ اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری است و البته به این موارد محدود نیست.

پیوند به سایت‌ ثالث

پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری ممکن است شامل پیوند‌هایی به سایر سایت‌ها باشد (تحت عنوان «سایت‌های پیوند‌شده»). سایت‌های پیوند‌شده تحت کنترل سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری نیستند و سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری مسئول محتوای هیچ یک از سایت‌های پیوند‌شده نیست؛ اعم از پیوند‌های موجود در سایت‌های پیوند‌شده، یا تغییرات و به‌روز‌رسانی‌های سایت‌های پیوند‌شده. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری مسئولیتی در قبال درآمدزایی اینترنتی یا هرگونه انتقال دریافت‌شده توسط سایت‌های پیوند‌شده ندارد. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری تنها به‌منظور تسهیل امر، این پیوند‌ها را برای شما فراهم می‌کند و ثبت پیوند‌ها در سایت به‌منزله تایید آن سایت یا تایید امور مرتبط با گردانندگان آن‌ها توسط سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری نیست.

ممنوعیت استفاده غیرقانونی

به‌عنوان یکی ازشرایط استفاده شما از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری، شما به سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری ضمانت می‌دهید که پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری را به منظور کاربردهای غیرقانونی یا منع‌شده توسط قواعد، شرایط و تذکرات به کار نخواهید برد. شما مجاز نخواهید بود که پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری را در مسیری که ممکن است منجر به تخریب، از کار افتادن، بالا رفتن ترافیک بیش از حد یا آسیب‌رسانی به پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری شود و یا با استفاده دیگر اعضا از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری تداخل داشته باشد، به کار ببرید. شما مجاز به دست‌یابی یا تلاش برای دست‌یابی به مطالب و اطلاعات از طریق مسیرهایی که عمدا از جانب پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری برای چنین امری تعبیه نشده، نیستید.

شرایط استفاده از خدمات ارتباطی

پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری ممکن است شامل خدمات این موارد باشد: تابلو اعلانات، محیط‌های چت (گپ)، گروه‌های خبری، فروم‌ها، اجتماعات (Communities)، صفحات اینترنتی شخصی، روزشمارها و/یا سایر تسهیلات پیام و ارتباطات که به‌منظور توانمندسازی شما برای ارتباط با عموم افراد یا گروه‌ها طراحی شده است (روی هم رفته: «خدمات ارتباطی»). شما موافقت می‌کنید که خدمات ارتباطی را تنها به منظور پست، ارسال و دریافت پیام‌ها و مطالب حقیقی و مرتبط با خدمات ارتباطی به کار گیرید. به‌عنوان مثال، و البته نه به منظور حصر موارد، شما موافقت می‌کنید که به هنگام استفاده از خدمات ارتباطی، از موارد زیر خودداری کنید:

  • بدنام کردن، سوء‌استفاده، آزار، تهدید و یا نقض حقوق قانونی (مانند حقوق حریم خصوصی و عمومی) دیگران؛
  • انتشار، پست، بارگذاری یا تخریب هرگونه اطلاعات، مطالب، اسامی و یا موضوعات نامناسب، حرمت‌شکن، افتراآمیز، تخلف‌آمیز، مستهجن، شرم‌آور و غیرقانونی.
  • بارگذاری فایل‌هایی که شامل نرم‌افزارها یا سایر مطالب حفاظت‌شده توسط قانون حقوق مالکیت شخصی (یا توسط حقوق حریم خصوصی و عمومی) هستند مگر آن‌که شخص شما مالک یا اختیاردار آن حق باشید و یا تمام رضایت‌های لازم را کسب کرده باشید.
  • بارگذاری فایل‌های شامل ویروس‌ها، فایل‌های فاسد، یا هر نوع نرم‌افزار و برنامه مشابهی که ممکن است فعالیت رایانه فردی دیگر را تخریب کند.
  • تبلیغات یا پیش‌نهاد خرید و فروش هرگونه محصول یا خدمات برای هرگونه مقاصد کسب و کار مگر آن‌که آن خدمات ارتباطی اختصاصا آن نوع پیام‌ها را مجاز بداند.
  • هدایت یا فرستادن مطالب، مسابقات، طرح‌های هرمی یا نامه‌های زنجیره‌ای.
  • دانلود هرگونه پست ارسالی توسط یکی دیگر از کاربران آن خدمات ارتباطی که شما مطلع هستید یا به‌طور عقلایی باید مطلع باشید، قانوناً قابل توزیع نیست.
  • تکذیب یا حذف هرگونه نشانه مؤلف، تذکرات حقیقی و قانونی یا نشانه‌های مالکیت یا برچسب‌های اصالت یا منبع نرم‌افزار یا هرگونه مطلبی که در فایل‌های بارگذاری‌شده موجود است.
  • محدود کردن یا ممانعت سایر کابران از استفاده و بهره‌گیری از خدمات ارتباطی.
  • نقض هرگونه خط مشی یا دستورالعمل‌هایی که برای هر یکی از خدمات ارتباطی خاص قابل اعمال است.
  • دپو کردن اطلاعات مربوط به دیگران، شامل نشانی‌های پست الکترونیکی بدون اجازه آن‌ها.

سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری اجباری برای رصد کردن خدمات ارتباطی ندارد. با این حال، سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری حق بازبینی مطالب پست‌شده در خدمات ارتباطی و حذف هر نوع مطلبی بنا بر صلاح‌دید خود را برای خود محفوظ می‌دارد. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری حق از بین بردن امکان دست‌رسی شما به برخی یا تمام خدمات ارتباطی در هر زمانی بدون اطلاع ِ شما ـ به هر دلیلی ـ را برای خود محفوظ می‌دارد.

سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری در هر زمانی حق افشای هرنوع اطلاعات ضروری‌ به منظور اقناع قوانین پذیرفته‌شده، رویه‌ها، فرایندهای قانونی یا درخواست‌های دولتی و یا به منظور ویرایش، ممانعت از پست کردن و یا حذف هرگونه اطلاعات و مطلبی را ـ به‌طور کلی یا جزیی ـ بنا بر صلاح‌دید خود برای خود محفوظ می‌دارد.

همیشه به هنگام انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به هویت شخصی خودتان یا فرزندان‌تان در خدمات ارتباطی احتیاط را رعایت کنید. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری محتوا، پیام‌ها و یا اطلاعات یافته‌شده در هر یک از سرویس‌های خدماتی را کنترل یا تایید نمی‌کند؛ بنابراین، سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری هرگونه مسئولیت پیرامون خدمات ارتباطی و هم‌چنین هر نوع فعالیت حاصله از حضور شما در خدمات ارتباطی را رد می‌کند. مدیران و میزبانان سخنگوهای تاییده‌شده سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری نیستند و دیدگاه‌های آن‌ها، لزوما بازتاب‌دهنده دیدگاه‌های سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری نیست.

مطالب بارگذاری‌شده در یکی از خدمات ارتباطی، ممکن است تحت محدودیت‌هایی برای استفاده، بازتولید و/یا انتشار باشند. در صورت دانلود این مطالب، شما در رعایت این محدودیت‌ها مسئول هستید.

مطالبی که برای سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری فراهم شده است و یا در پایگاه‌های اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری نشر داده شده‌اند

سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری ادعای مالکیت مطالبی که شما در سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری فراهم کرده‌اید (شامل فیدبک‌ها و پیش‌نهاد‌ها)، پست یا بارگذاری کرده‌اید یا هریک از صفحات پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری یا خدمات مربوطه به آن وارد یا تایید کرده‌اید (روی هم رفته: تاییدات)، ندارد. با این حال، با پست کردن، بارگذاری کردن، وارد کرد، فراهم کردن و یا تایید کردن تاییدات خود، شما این امتیاز را به سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و شرکت‌های وابسته آن داده‌اید تا تاییدات شما را در ارتباط با با اعمال کسب و کار اینترنتی خود (شامل ـ بدون حصر موارد ـ حق: کپی، توزیع، انتقال، نمایش عمومی، اجرای عمومی، بازتولید، ویرایش، ترجمه و تغییر قالب تاییدات شما) به کار گیرند و نام شما را در ارتباط با تاییدات‌تان منتشر کند.

همان‌گونه که در این‌جا آمده است، هیچ‌گونه خسارتی در قبال استفاده از تاییدات شما پرداخت نخواهد شد. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری الزامی برای انتشار یا استفاده تاییداتی که شما فراهم کرده‌اید ندارد و ممکن است در هر زمانی تاییدات شما را به صلاح‌دید خود از بین ببرد.

با انتشار، بارگذاری، ورود، فراهم کردن و تایید تاییدات‌تان، شما ضمانت و هم‌چنین ابراز می‌کنید که مالکیت یا اختیار تمامی حقوق مربوط به تاییدات خود (شامل ـ بدون حصر موارد ـ تمامی حقوق لازم به منظور فراهم کردن، انتشار، بارگذاری، ورود و تایید تاییدات‌تان) را که در این بخش یاد شده، را عهده‌دار هستید.

سلب مسئولیت

اطلاعات، نرم‌افزار، تولیدات، و خدماتی که در پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری موجود یا قابل دسترسی است ممکن است شامل اشکالات لبی و تایپی باشد. در این باب، تغییرات به‌طور دوره‌ای افزوده خواهد شد. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و/یا پشتیبانان آن ممکن است به‌سازی‌ها و/یا تغییراتی در پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری در هر زمانی ایجاد کنند. پیش‌نهادهای دریافت‌شده از طریق پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری نمی‌بایست در تصمیمات مالی، حقوقی، درمانی و شخصی مورد اتکا قرار گیرند و لازم است به منظور دریافت پیش‌نهادهای خاص و متناسب با وضعیت خود، با افراد متخصص و مناسب مشورت کنید.

سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و/یا پشتیبانان آن هیچ گونه اظهاری پیرامون مناسب بودن، قابل اعتماد بودن، بهنگام بودن و دقت اطلاعات، نرم‌افزارها، محصولات، خدمات و تصاویر مرتبط ِ موجود در پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری برای هرگونه کاربردی نخواهند داشت. تا حد نهایی مجاز شناخته‌شده توسط قوانین اعمال‌شده، تمامی اطلاعات، نرم‌افزارها، محصولات، خدمات و تصاویر مرتبط «به‌عنوان آن‌چه هست» و بدون هیچ نوع تضمینی مهیا شده‌اند. سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و/یا پشتیبانان آن در این‌جا تمامی ضمانت‌های مربوط به این اطلاعات، نرم‌افزارها، محصولات، خدمات و تصاویر مربوطه (شامل تمام ضمانت‌های ضمنی مربوط به خرید و فروش، تناسب با یک مقصود خاص، عنوان و نفی نقض قوانین) را سلب می‌کند.

تا حد نهایی مجاز شناخته‌شده توسط قوانین اعمال‌شده، در هیچ واقعه‌ای سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و/یا پشتیبانان آن برای تخریب‌های مهم، خاص، تصادفی، تنبیهی، مستقیم یا غیرمستقیم یا هرگونه تخریبی (شامل ـ بدون حصر موارد ـ تخریب به شکل از دست دادن کاربری، اطلاعات یا منافع به شکلی که ناشی از استفاده یا اجرای پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری باشد یا ناشی از تاخیر یا ناتوانی در کاربری پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری یا خدمات مرتبط یا عدم موفقیت در ارائه سرویس باشد؛ یا برای هر اطلاعات، نرم‌افزار، محصولات، خدمات و تصاویر مربوطه‌ای که از طریق پایگاه‌ اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری به دست آمده است) یا ناشی از استفاده از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری باشد، چه بر پایه قرارداد، شبه‌جرم، غفلت باشد و چه در سایر موارد، حتی اگر سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری یا پشتیبانان آن نسبت به امکان تخریب هشدار داده شده باشند. از آن‌جا که برخی ایالات/دادگاه‌ها اجازه انحصار و تحدید مسئولیت مربوط به تخریب‌های اتفاقی یا مهم را نمی‌دهند، تحدید یادشده ممکن است برای شما کارآمد نباشد. اگر شما نسبت به هر بخشی از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری یا هر پاره از این شرایط استفاده، احساس نارضایتی دارید، تنها راه چاره شما این است که به کارگیری پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری را متوقف کنید.

اطلاعات تماس : SOLMAZ_VAKHSHOORI@YAHOO.COM

فسخ/تحدید دست‌رسی

سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری به صلاح‌دید خود حق فسخ دسترسی شما به پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و خدمات مرتبط یا هر بخش وابسته به آن را در هر زمانی ـ بدون اعلان قبلی ـ برای خود محفوظ می‌دارد. عمومی تا حد نهایی‌ای که توسط قانون مجاز شمرده شده است، این توافق‌نامه توسط قانون جرئم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران کنترل می‌شود و شما در این‌جا نسبت به این‌که در نزاع‌های برآمده و مرتبط با استفاده از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری به حوزه دادرسی دادگاه‌ها در سان متئو کانتی، کالیفرنیا، آمریکا مراجعه شود، اعلام رضایت می‌کنید. استفاده از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری در هر حوزه قضایی که به مواد یادشده در این متن (شامل ـ بدون حصر موارد ـ همین بند) تاثیر نمی‌دهد، تاییدناشده است. شما موافقت می‌کند که به موجب توافق حاصله در استفاده از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری، هیچ‌گونه معامله مشترک، هم‌کاری، استخدام یا رابطه نمایندگی بین شما و سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری وجود ندارد. اجرای این توافق‌نامه از جانب سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری موقوف است به قوانین موجود و فرایند‌های قانونی و هیچ بند موجود در این توافق‌نامه ابطال‌کننده حق سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری برای برآورده کردن درخواست‌های اجبار قانونی، دادگاهی و دولتی و یا الزامات مرتبط با استفاده شما از پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و یا اطلاعات مرتبط با آن استفاده که توسط سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری فراهم‌ یا گردآوری شده، نیست. اگر مشخص شد که بخشی از این توافق‌نامه (مثل سلب ضمانت‌ها یا تحدید مسئولیت‌ها) غیرمعتبر است یا با قوانین اعمال‌شدنی در تعارض است، ماده غیرقابل اجرا و غیرمعتبر، توسط یک ماده معتبر و قابل‌اجرا که بیش‌ترین هماهنگی با ماده اصلی را دارد، لغو می‌شود و بقیه توافق‌نامه نافذ باقی خواهد ماند. به جز مواردی که در این‌جا مشخص شده، این توافق‌نامه تمام توافقات میان کاربرد و سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری مرتبط با پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری را شامل می‌شود و تمام توافقات هم‌زمان یا قبلی مرتبط با این پایگاه ـ اعم از الکترونیکی، شفاهی و کتبی ـ میان کاربر و سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری را ملغی می‌کند. یک نسخه‌ چاپ‌شده از این توافق‌نامه و تمام تذکرات بیان‌شده در قالب الکترونیکی، در اقدامات اداری و حقوقی مرتبط با این توافق‌نامه به همان شیوه‌ای مورد قبول خواهد بود که سایر مدارک کسب و کار به‌صورت چاپ‌شده تولید و نگه‌داری می‌شوند. این یک اظهار صریح خطاب به طرفین است که این توافق‌نامه و تمام مدارک مرتبط با آن، به زبان انگلیسی تنظیم شده است.

کپی‌رایت و تذکرات مرتبط به علامت تجاری:

تمام محتوای پایگاه اینترنتی سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری «کپی‌رایت» توسط سامانه دریافت و پیگیری درخواست مشتری و/یا پشتیبانان آن است. تمامی حقوق محفوظ است.

علائم تجاری

نام‌های شرکت‌های واقعی و هم‌چنین محصولاتی که در این‌جا ذکر شد، ممکن است جزو علائم تجاری مربوط به صاحبان‌شان باشد. شرکت‌ها، سازمان‌ها، محصولات، افراد و وقایع تصویر‌شده در این‌جا خیالی هستند و هیچ ارتباطی با شرکت‌، سازمان، محصول، فرد یا واقعه‌ای حقیقی موردنظر نبوده و قابل استنتاج نیست.

تمام حقوقی که صریحا اعطا نشده، محفوظ است.